środa, 5 lutego 2014

Kosmetyki z Polski..

            Moją nieobecność na blogu sponsorował wyjazd na kilka dni do Polski. Wrzucam kilka fotek z samego przelotu, a także kosmetyki jakie kupiłam sobie w rodzinnym kraju.

           Nie wiem jak wy ale ja lubię robić wszystko z samego rana, także podróżować. Bardzo mało ludzi, nie ma kolejek, wszystko szybciej  i sprawniej można załatwić. Samolot miałam parę minut po szóstej, więc po piątej z rana lotnisko wyglądało tak..


A to już w chmurach..





 A to już Polska..



Zależało mi na kupnie kosmetyków do mojej cery naczynkowej. Oto na co się skusiłam.


Od lewej: Krem przeciwzmarszczkowy pod oczy od Nivea. Zawiera olejek z pestek winogron. Ma nawilżać naszą skórę i zapobiegać zmarszczkom. Zobaczymy jak się sprawdzi. Cena: około 16 zł.

Drugi kosmetyk to żel do mycia twarzy z problemami naczyniowymi. Zawiera aktywne wyciągi z mydlnicy lekarskiej i miłorzębu japońskiego. Ma za zadanie zmywać makijaż i przy okazji nie wysuszać skóry. Przy regularnym używaniu żelu zaczerwienienie skóry wyraźnie maleje. Cena to około 15 zł.






Kolejnym kosmetykiem jest z Ziaja Med krem uszczelniający naczynka krwionośne na noc. Obkurcza i uszczelnia ścianki naczynek krwionośnych przez co zmniejsza się rumień. Cena około 13 zł. 




Jestem bardzo ciekawa jak się u mnie sprawdzą te kosmetyki. Dajcie znać jakich wy kosmetyków używacie do pielęgnacji cery naczynkowej.
Pozdrawiam 
Nadia






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz