poniedziałek, 17 lutego 2014

Wishlista 2014

 Hej:)
Na początku roku sporządziłam sobie listę rzeczy, które mi się marzą:) lub które po prostu potrzebuję. Nie mogę tego mieć wszystkiego naraz, więc obrałam sobie takie małe i większe cele które zamierzam realizować w tym roku. Większość z nich znajdziecie poniżej...




1. Urban Decay, Eyeshadow Primer Potion (baza pod cienie) 
Ta baza pod cienie sprawia, że cienie dłużej trzymają się na powiece. Kolory cieni są bardziej intensywne i się nie wałkują. Jest to dla mnie must-have, tyle pozytywnych opinii w końcu coś musi znaczyć prawda?

2. Lashfix- Eylure (klej do sztucznych rzęs) 
Ma kolor biały ale po jakimś czasie robi się przeźroczysty. Jest bardzo wytrzymały i łatwo się go aplikuje na rzęsy.

3. Undress Your Skin Shimmer Highlighter- MUA(puder rozświetlający do twarzy)
Bardzo drobno zmielone drobinki rozświetlające dają delikatne wykończenie odbijając światło i tworząc poświatę, coś jakby tafla. Kosmetyk jest niesamowicie wydajny. Idealny do rozświetlania szczytów kości policzkowych, łuków brwiowych czy wewnętrznych kącików oczu.

4. Lakiery do paznokci Essie -Lilacism i Van D'Go
Posiadam już kilka z tej firmy i jestem bardzo zadowolona trwałością. Trzeba spróbować nowych kolorków.

5. Perfumy Christian Dior J'adore
Klasyk, który nigdy nie wyjdzie z mody. Zapach przepiękny, zmysłowy, a zarazem delikatny. Za każdym razem gdy jestem w drogerii pochodzę i wącham...dosyć tego, w tym roku muszę je mieć! 

6. Czarny kapelusz
Zwykły, klasyczny, czarny. Wiem, że H&M posiada taki w swojej kolekcji. Wyobrażam sobie już wiele stylizacji z jego udziałem.

7. Woski Yankee Candle. 
Woski są lepszym rozwiązaniem dla kogoś, kto niekoniecznie chce płacić jednorazowo około stu złotych za dużą świecę lub ograniczać się do jednego zapachu.

8. Samsung Galaxy S4 Mini
Idealny telefon dla mnie, nie za duży, nie za mały, posiada wszystko czego ja potrzebuję.

9. Czarna kurtka skórzana, tzw. ramoneska 
Ramoneska ze skóry to obowiązkowa pozycja w każdej szafie! Pasuje do każdego codziennego stroju.

10. Kalosze, nie koniecznie Huntery
Kalosze od kilku sezonów cieszą się niesłabnącym powodzeniem.Bardzo praktyczne buty, idealne na angielską pogodę.

11. Urlop- wycieczka do ciepłego kraju
Może być Hiszpania, Grecja, Turcja itp. Myślę, że wyjeżdżając do innego kraju można się naprawdę zrelaksować i zregenerować siły, tak jakby naładować akumulator na następny rok, taka mała przygoda.


Mam nadzieję, że spełnię chociaż połowę swoich marzeń z mojej wishlisty:) A Wy macie taką listę?
Miłego dnia:)







3 komentarze:

  1. Marzy mi się dokładnie ten sam telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Woski uwielbiam <3 właśnie jeden się rozgrzewa w kominku :) na essie też mam ochotę, ale muszę poczekać, aż moje paznokcie trochę się zregenerują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. marzy mi się również ten rozświetlacz z MUA, zwłaszcza że słyszę o nim tyle dobroci:) Obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń