środa, 26 lutego 2014

Max Factor GLOSSFINITY Red Passion

Hejka!

         Gdy na zewnątrz jeszcze szaro, buro i ponuro ja zaskoczę Was czerwienią, a dokładnie lakierem do paznokci o bardzo żywym odcieniu czerwieni z połyskiem. Max Factor Red Passion jest to mój pierwszy lakier z tej firmy i bardzo się polubiliśmy od początku. W okresie świątecznym kupiłam perfumy Christiny Aguilery i dołączony był do nich właśnie ten lakier.




        Dzięki  technologii High Gloss  możemy podziwiać połysk jaki daje nam ten lakier i rzeczywiście połysk jest:) 
    Z tą trwałością 7 dni to bym nie przesadzała, ale 3-4 dni spokojnie wytrzymuje na paznokciach w zależności od wykonywanych czynności. Kolor jest bardzo klasyczny, aczkolwiek wyrazisty. Konsystencja jest ok, ładnie się go rozprowadza. Nakładam go zawsze gdy chcę, żeby mnie zauważono:) Wydaje mi się, że pasuje do wielu stylizacji zarówno eleganckich jak i sportowych.

       Na zdjęciach poniżej mam 2 warstwy lakieru, gdyż pod jedną są delikatne prześwity.
Podsumowując- dobry lakier, ciut wygórowana cena, piękny kolor. Duży plus za ten piękny połysk.






Cena: w Uk około 6 funtów
w Pl około 30 zł
Dostępność w Uk: Boots, Superdrug, Tasco, Ebay, Amazon
w Polsce: Allegro, Ebay, sklepy internetowe






7 komentarzy:

  1. świetny kolor :) zapraszam http://nazywamsiemania.blogspot.com :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piekna, ognista czerwień; ja chyba nie miałam jeszcze żadnego lakieru MF:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny kolor na pewno spodobał by się mojej mamie, która jest miłośniczką czerwieni. Szkoda, że nie jest stacjonarnie dostępny w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu śliczny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze lakierów z Max Factor, ale ten bardzo mi się podoba...bardzo lubię takie klasyczne, krwiste czerwienie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna czerwień! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń