czwartek, 6 lutego 2014

Kuracja stóp

Jakiś czas temu kupiłam sobie w sklepie Savers TEA TREE & peppermint - foot pack, pielęgnacyjne skarpetki do stóp. Mają za zadanie dotrzeć do głębokich warstw naskórka, zmiękczyć go, pomóc w regeneracji skóry i uporać się z suchymi piętami czy odciskami.
 Bogaty skład w wyciągi roślinne m.in. z mięty pieprzowej i kłosowej, rozmarynu, lawendy, drzewka herbacianego, tymianku, pelargonii pachnącej czy świeżych liści eukaliptusa.





Po otwarciu opakowania wyciągami 2 skarpetki. Wewnątrz wyłożone są delikatną włókniną, która nasączona jest płynem o przyjemnym miętowym zapachu. Trzymamy stopy około 20 minut. To rzeczywiście działa! Skóra jest zdecydowanie gładsza, bardziej miękka, bardzo zadbana. To nie jest ten rodzaj skarpetek, że po kilku dniach złuszcza nam się skóra na stopach i musimy się z tym ukrywać.Te skarpetki działają od razu!  
        Najlepsze jest to, że po pierwszym  użyciu możemy je zawinąć i użyć ponownie za kilka dni gdyż nie wysychają.




    Według mnie są rewelacyjne. Najtaniej można je znaleźć w Poundland tzw. funciaku za oczywiście 1 funta:-). Bardzo polecam!

2 komentarze:

  1. kiedyś chciano mi wysłac coś podobnego do testów ale jakoś nie mogłam się przekonac, choc w sumie ciekawi mnie czy i jak by u mnie zadziałało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powinnaś spróbować, na pewno nie zaszkodzi taka kuracja stopom:)

      Usuń